My Buddies Ever..

Wednesday 19 September 2012

mainan syaitan!

 Malam tadi aku mimpi ngeri !!!!!!!! aku mimpi mak aku.. mak aku excident naik motor baru tuhh.. berdarahh-2.. banyak sgt darahnyeee... dalam mimpi tuhh aku xhabis2 panggil makkkk-2 !! sampai aku terjaga aku terpanggil mak aku..
 Ya, Allah kau peliharalah kedua orang tua ku.. janganlahh ade apa2 terjadi pada mereka ya,Allah.. HUHUHU... mimpi uhh menakutkan... dalam mimpi tuhh mak bawak bedah,ella n gibot xsilap.. tbe2 mak terbabas then habis satu badan bedah kena darahhh mak.. masa tuhh aku cuma dapat jerit dari laman jekk.. xsilap masa tuhh rumahh aku ade kenduri.. aku xtw kenduri ape..
 mimpi apelahh seyhh, merepek jekk.. jauhkan lahh keluargaku dari segala malapetaka Ya,Allahh.. aminnn :'(

No comments:

Post a Comment

siLalah komen ye.. :)