My Buddies Ever..

Thursday 4 October 2012

Deathh,..


Entry kali nie aku nak cerita tentang mimpi diri sendiri mati dalam mimpi sendiri.. Amacam, ada macam pening tak ayat aku nihh? Kui-3… Kematian itu wajib dalam setiap lumrah hidup manusia, tapi kalau dalam mimpi macam mana pulok kan?? HmmHmmm.. Sahabat terbaik dunia akhirat aku kata setiap orang akan mimpi tentang kematian mereka seumur hidup sekali.. Tapi aku dah empat kali, apecer lak??.. Takut tau jemahh,. Huhu.. Sorang member aku lak cakap dulu akak dia selalu mimpi cam tuhh.. Orang tua-tua kata kalau mimpi mati maknanya kita panjang umur..
Aiskhhh, bulehh cay eke erkk? I don’t know lahh.. Bila aku Tanya mak aku, beliau kata Allah nak aku bertaubat tuhh.. Tapi aku rasa ada betulnya jugak cakap mak aku tuhh.. Hurmmm, it scary u know.. Huhukss,,.. Soobbb….. SssoooBbbb… Nak cerita apa yang aku mimpi aku rasa xterlarat kot sebab panjang sangat.. Ada empat siri lak tuhh.. Biarlahh ia abadi dalam ingatan aku.. Yang tau semua siri cerita aku tuhh Cuma sorang jerk.. Orang tuhh ialahh si ComeL Cik Amira Samiti yang kiut lagi mengade-ngade.. Ini kalau dia baca nihh mampos aku dia kata aku kutuk dia.. Hahahaha,..
Maybe inilah masanya tuhan bagi aku hidayah untuk aku bertaubat kott.. Tapi kemalasan sangat-sangat mengundang kalau bab ke agamaan nihh.. Sebab tuhh aku selalu berdoa agar aku akan di temukan dengan seseorang yang dapat membimbing aku ke jalan yang di redhai-Nya.. Ececehhh, mulalahh tuhh.. Hew, Hew, Hew.. Berangan-angan untuk kebaikan tak pe kan??? KihhhKihhhKihhh.. Aku berdoa janganlah aku mati awal.. BAnyak lagi yang aku belum buat nihh.. Alahh, mesti korang tertanya-tanya gitu apelahh sangat yang aku belum buat lagi tuhh kan?? Sebokklahh korang nihh.. HEHE, takpe meyhh aku habaq kat hampa sume keyhh..
Benda pertama, aku belum bantu makbapak aku apa-apa pun.. Penat deme nyekolahkan aku sampai menara gading, tak kan aku tak bantu dyorang langsung.. Sekurang-kurangnya kau kena ringankan beban dyorang… So, di sebabkan itu aku tak lehh kahwin awal.. Tanggungjawab aku tak setle lagi derr.. Kang nanti dapat laki cam haram, tak leyhh bantu family aku.. Memang tak lahh kan.. Dah lahh aku nihh anak sulong, banyak kena fikir wohhh,,.. Kau ingat senag ke?? Huhuhu..
Kedua, aku belom kahwen lagi wohhhh… JAnganlahh mati dolu.. Huhuks! Tak sompetlahh den nak meraso nikmat berkahwen nanti, Wowowowowoohh.. Gatal, auummmauummm!  KAhhhhKahhKahhh… Sape tak nak berlaki wohh.. Niehh Prince Charming aku nihh pown aku tak jumpe lagi tau.. Aiskhh, laki manalahh yang beruntung sangat dapat aku nihh.. (=,=)’ .. Hhahahaha! Yelah tuhh beruntungkan.. HmmHmmm..


Paling penting ibadat aku tak cukup lagi wohhh.. Aku memang jahat tapi aku tak nak masuk neraka Tapi aku pown tak layak untuk ke syurga.. Acanohh tuhh??? Aku takut seksa kubur! Aku takut bersendirian dalam liang lahat! Aku takut kegelapan dalam keranda! Amalan aku tak banyak lagi.. Banyak sangat kemurkaan yang aku lakukan.. Solat aku pown tak betul lagi.. Camner??.. Aku berdosaaaa, aku tau tuhhh.. Ampunkan aku Ya Allah !!!!!!!
Hmmmmm, hidup terlalu banyak liku kan?? Sampai kekadang terluku-luku kita di buatnya.. Tapi kita still kena hadapi jugak sebab “Live Must Go On Although It To Hard”.. Makes your step and Run as u can! Semangat, Semangat!!!! HEhehehehhh..


No comments:

Post a Comment

siLalah komen ye.. :)