My Buddies Ever..

Tuesday 19 March 2013

PRESENTATION =D

wassup men! apecer??.. hee,poyolahh intro aku kali niee.. Entry kali nie aku nak citer pasal presentation IMD 206 aku yg bkaitan dengan HPV Vaccine.. Let's go through dengan citer aku....



Ini Slide kitorang.. WELCOME ORANG ASLI, hehah

nie sebelum ktorg present.. Lepak luhhh! hahaha


Bisik-bisik ape jelahh kan korang tuhhh....


Inilahh MAMA kesayangan semua budak2 Fakulti Information Management! Hah,hambekk..


Ketua Orang Asli Bekok memberi ucapan alu-aluan..HAHA.. Thank kat kechik sb tolong ktorg,HEHE



Doktor Najwa kite sedang memberikan taklimat.. Tutup mata ye kak? HEHE


Geng Silat Nusantara acah-acahnye.. tapi dyorg punye presentation supeerb gak sebab ade aksi gadohh2,, kau hade??







acah-acah gua tengah bagi penerangan tentang apa itu kanser servik.. HIHIK


Dewan LT 1 menjadi saksi.. Cehh,ppuuiiii !!





Yeahhhh, puteri UMNO! this is ieQa :D


 HPV vs SILAT =D






That all peeps.. Ini sahaja yg aku dpt shared.. nanti2 aku share lagi aktiviti aku.. HEHE..

S.A.L.A.M



No comments:

Post a Comment

siLalah komen ye.. :)