My Buddies Ever..

Wednesday 12 February 2014

TRIP Budak DIIM ke Kilang AYAMAS kkiioookkk !

Sebelum apa-apa ASSALAMUALIKUM aku ucapkan dekat perbaca coretan aku yg x seberapa nk coret nie, hehah. Lame x menulis rasanye, bukan ape gua buzy maa.. Asgmnt bertingkek-tingket like haram! Haha.. Malam nie spend time utk menaip blog jap ah.. Hihihiiiee.. Entry kali nie aku nk habaq maii pasal trip aku hari tuh g kilang AYAMAS dengan pergi Pusat Kraftangan dekat JB.. Nak kate tak best mcm best and nk kata best mcm tak pulak.. Tapi kalau dh g reramai ye best aje, ye dok? Haha. Kitorang pergi 3 bas, kelas A, B and C. Boleh lahh.. mehh2, kite tgk citer seterusnyeeee ......................................

Gambar2 nie semua yg dekat AYAMAS.. AYAMASsangatttt !! hahaha, bau ayam woiii!!! XD



 



















No comments:

Post a Comment

siLalah komen ye.. :)